
-
ChangLe
19-12-2019 12:09
Good teacher!

-
Gina
09-12-2019 20:07
An excellent teacher she is !
I really appreciated her patience and positive attitude.
I sincerely recommend her and hope so lucky to have her class next time.

-
Layla
29-08-2019 21:00
カラン2受講。スピードはっっや!前代未聞のスピード(恐らくこれが本来の標準)で容赦なく教えて頂きました(笑)リスニングの良い練習になりました。たまに読み間違えたり噛んだりしてましたが、全体的に熱意があってスピード感もあって、良かったです。

-
JCC
01-08-2019 20:16
(This user has no text comment.)

-
Hiro
28-07-2019 20:57
ちょくちょくぐだぐだになります。

-
ChangLe
04-07-2019 04:38
Ms.Amor is very good.She is my favorite teacher.

-
Hikaru
18-06-2019 19:35
トピックカンバゼーションを受講/こちらの回答を元に、それを整理して、より正確な表現を教えてくれる点がとてもよかった。さらにそのセンテンスをチャットボックスに残してもらえたので、復習のモチベーションも上がった。とても丁寧に教えていただき大満足です!また受講したい!!

-
tony
10-05-2019 18:22
(This user has no text comment.)

-
Kenta
26-04-2019 20:39
(This user has no text comment.)

-
Kenta
26-04-2019 20:38
(This user has no text comment.)