
-
mashichen
23-07-2020 08:27
good

-
Arisa
22-07-2020 08:27
カラン2を受講しました。とても丁寧でスピーディな授業でとても楽しかったです!また受講したいです。

-
FUMITO
21-07-2020 09:29
(This user has no text comment.)

-
Julien
17-07-2020 13:23
(This user has no text comment.)

-
cuimengran
17-07-2020 08:56
(This user has no text comment.)

-
FUMITO
14-07-2020 09:42
教え方がとても丁寧な先生です。

-
tangnan
14-07-2020 00:51
(This user has no text comment.)

-
tangnan
14-07-2020 00:51
(This user has no text comment.)

-
PannPann
13-07-2020 00:47
(This user has no text comment.)

-
Julia
12-07-2020 10:58
Great teacher! She is very sympathetic and explains well!