
-
Sophie
30-12-2016 23:57
The teacher is very funny, the atmosphere is very active!

-
Nobuko
04-11-2016 08:30
(This user has no text comment.)

-
Luis Gianetti
21-08-2016 12:43
(This user has no text comment.)

-
Isabella
20-07-2016 21:16
(This user has no text comment.)

-
helly
05-07-2016 11:05
(This user has no text comment.)

-
Yasu
03-07-2016 01:28
態度が悪い
ガムを噛んでいる。くだらない冗談で授業時間を浪費する。
時間前に終了する。
カランレッスンはやる気がないと感じた。

-
Shin
24-06-2016 18:59
(This user has no text comment.)

-
Tomo
08-05-2016 23:46
発音や話し方がほぼネイティブです。カランは150レッスン以上受けてますが、今まで受けた中で一番です。
ただ、レッスンのノリもアメリカンな感じなので、そこは好き嫌いが分かれるかも?

-
tony
10-04-2016 01:02
(This user has no text comment.)

-
junzo
03-02-2016 20:27
(This user has no text comment.)