
-
masa
13-03-2021 23:02
(This user has no text comment.)

-
ORIE
13-03-2021 20:47
スピードも抑えめで、丁寧に話す先生でした。感じもよいので、レッスンに緊張してしまう人にはとても良いと思いました。

-
Makkun
12-03-2021 12:13
簡単な会話をしながら、子どものレベルをきちんと判断し、適切なレッスンをして下さっていて、素晴らしいと思いました。

-
minami
11-03-2021 06:29
丁寧な授業をありがとうございました!

-
Lio
11-03-2021 05:34
先生がとてもゆっくり話してくれて、常に笑顔で緊張もほぐれたようです。わかりやすい授業だったので初めての授業でもついていけたようです。本人もまたすぐやりたいと言っています

-
Marie
08-03-2021 18:26
(This user has no text comment.)

-
Yuhki
08-03-2021 12:59
First, my browser's extent functions cause a problem, I can't see any Video. But she calmly try log off and tell me another suggestion. I appreciate for her tolerance.
I can listen to her speaking easier. My daughter is enjoying the lesson. After lesson ,she said "It was so fan" to Grandma.

-
Haruki
08-03-2021 11:42
始めまして、Harukiの母です。
レッスンありがとございました。
第1回目のレッスンで少し緊張していたのですが、楽しく進めてくれたので
緊張することなく、楽しくレッスンができたそうです。
子供からレッスンを継続したいと言ってきました。
本当にありがとうございました。

-
Yuri
08-03-2021 09:05
(This user has no text comment.)

-
masa
07-03-2021 21:54
(This user has no text comment.)