
-
Yuzuki
04-10-2021 10:47
(This user has no text comment.)

-
isa
03-10-2021 12:16
(This user has no text comment.)

-
Takashi
01-10-2021 22:41
とてもよかったです。

-
Tom
30-09-2021 03:15
(This user has no text comment.)

-
bachPE
29-09-2021 11:29
very good and friendly teacher. 5 stars for ya !!!

-
bachPE
29-09-2021 11:27
she's good and friendly teacher. 5 stars !!!

-
Ryan
29-09-2021 10:44
(This user has no text comment.)

-
Chie
29-09-2021 00:59
(This user has no text comment.)

-
Nao
27-09-2021 03:35
とても明るくて楽しい先生なので何度かカランを受講していましたが、ちょっと言い間違いが多すぎるのが気になりました。カランは先生がスムーズに文章を言ってくれないととてもやりにくいです。しかも75ポイントの先生なので少しがっかりしてしまいました。

-
Tai chan
25-09-2021 23:20
(This user has no text comment.)