
-
Nina
07-04-2021 10:08
the teacher is very good.

-
hellen
07-04-2021 08:22
(This user has no text comment.)

-
Susie
06-04-2021 08:04
(This user has no text comment.)

-
mango
06-04-2021 03:33
4歳の子の初めてのレッスンをお願いしました。
とてもわかりやすく、楽しく進めてくれ、子もレッスンがとても楽しかった!と言っておりました。

-
kyumii
05-04-2021 23:46
(This user has no text comment.)

-
A my
04-04-2021 11:53
(This user has no text comment.)

-
Yuka
04-04-2021 02:30
I like her lesson!

-
Angela
03-04-2021 09:55
(This user has no text comment.)

-
Shirokuma
03-04-2021 04:59
子どもに寄り添って授業をしてくれました

-
Shirokuma
03-04-2021 04:37
言葉だけだなく、画面にも書いて指示してくれるので、わかりやすかった