
-
joe
18-04-2021 08:29
(This user has no text comment.)

-
Go
18-04-2021 02:34
はじめてのレッスンでしたが、モチベーションの上がる英会話をさせていただきました。
楽しかったです。

-
Miwa
17-04-2021 05:13
丁寧に指導して下さいました。褒めていただき嬉しかったです!

-
Nina
16-04-2021 04:04
the teacher is very good

-
Susie
11-04-2021 08:14
(This user has no text comment.)

-
gegee
10-04-2021 03:59
(This user has no text comment.)

-
Shirokuma
09-04-2021 20:18
いつもありがとうございます。

-
A my
09-04-2021 09:04
My daughter like you very much.🌹🌹🌹

-
Fernando
08-04-2021 06:55
(This user has no text comment.)

-
Nina
07-04-2021 10:09
the teacher is very good.