
-
Ryu
06-01-2021 12:54
(This user has no text comment.)

-
Ryu
05-01-2021 11:28
(This user has no text comment.)

-
KEVIN
05-01-2021 07:59
(This user has no text comment.)

-
Massy
04-01-2021 11:57
笑顔が素敵な先生です。初めてでしたが、リラックスして受けられました。間違えたところを丁寧に指摘してくれたので、良いレッスンになりました。

-
Alec
11-12-2020 00:28
(This user has no text comment.)

-
Hiro
09-12-2020 23:33
(This user has no text comment.)

-
Mariko
09-12-2020 22:39
Very disappointed. She was not a kind kind teacher.
She was agressive to the student.
Very bad maner.

-
porter
08-12-2020 11:34
nice

-
porter
06-12-2020 10:01
挺好的

-
Alec
04-12-2020 01:40
(This user has no text comment.)