
-
Tomo-san
15-03-2021 09:42
初めてだったこともあるが、ちょとペースが合わなかった。

-
Lin
14-03-2021 21:57
(This user has no text comment.)

-
K
13-03-2021 23:35
(This user has no text comment.)

-
MINO
13-03-2021 22:18
9歳の娘が受講しました。初めての先生でちょっと緊張してしまったようですが、とても優しく対応してくださいました。

-
Collon
13-03-2021 20:43
Her lesson was nice with very happy atmosphere.
I enjoyed it very much.
This was my first lesson with her, and I want to take
her lesson again.

-
Anna
13-03-2021 11:16
(This user has no text comment.)

-
Kumiko
12-03-2021 20:51
笑顔が素敵で楽しくレッスンできました!またお願いしたいです!

-
AT
11-03-2021 20:34
こちらの話をきちんと聞いてくださる先生で、とても楽しくレッスンを進めてくださいました。
フレンドリーですが丁寧な姿勢で対応してくださり、よい印象を受けました。

-
Jack
11-03-2021 08:57
(This user has no text comment.)

-
Dawson
11-03-2021 08:20
(This user has no text comment.)