
-
Zhengyu
19-08-2020 09:55
(This user has no text comment.)

-
taka
11-08-2020 09:03
(This user has no text comment.)

-
Atsushi
04-08-2020 21:26
(This user has no text comment.)

-
Yu
29-03-2020 23:10
日常英会話のレッスンで、後半10分は、ず~っとこちらが例文を上げるだけ。意味あるのか?このレッスン

-
Yasu
26-03-2020 03:02
Ms. Winamae is friendly and good at teaching. I fully enjoyed her lesson.
I strongly recommend her lesson to all English learner in QQE online.

-
Rumin
26-03-2020 01:57
とても発音の綺麗な先生で聞き取りやすかったです。

-
Sho
24-03-2020 22:31
(This user has no text comment.)

-
Yasumi
03-03-2020 18:59
(This user has no text comment.)

-
nobu
09-02-2020 20:27
(This user has no text comment.)

-
Yasu
13-01-2020 21:15
Ms.Winamae のレッスンは初めてでしたが、明るい雰囲気で楽しく会話出来ました。またMs.Winamae のレッスンを受講しようと思います(^^)d