
-
Nagi
04-03-2023 21:26
(This user has no text comment.)

-
mari
01-03-2023 22:36
I really enjoyed the class.It motivated me to enjoy English.I would like to have lessons again.

-
Rei
27-02-2023 22:41
質問を投げかけてくれて、違った角度からも習ったことを広げてくれるので、楽しくとてもわかりやすかったです!!!

-
Mogu
26-02-2023 03:37
(This user has no text comment.)

-
Kelsey
19-02-2023 22:55
(This user has no text comment.)

-
Mai
18-02-2023 22:57
(This user has no text comment.)

-
ERIKO
15-02-2023 22:59
(This user has no text comment.)

-
Kelsey
13-02-2023 22:56
(This user has no text comment.)

-
machi
09-02-2023 19:07
(This user has no text comment.)

-
ERIKO
08-02-2023 23:02
カランのレッスンを受けました。スピード感もあってクリアな発音なので、とてもスムーズに進めてくださります。明るい雰囲気の方なのでカランがしんどくても頑張って乗り越えられます。