
-
miyo
26-09-2024 21:41
I enjoyed your class very much!
Thank you for a great English class.
I'd like to take your class again.

-
Eri
26-09-2024 21:30
発音がわかりやすい先生です

-
Mayu
26-09-2024 06:43
(This user has no text comment.)

-
Miori
26-09-2024 05:33
元々予約していた先生の代わりでレッスンを受けましたが、発音がきれいで
口の動きまで細かく何度も繰り返して教えてくれました。この先生のレッスンなら英語が楽しく学べると思います。楽しかったです。ありがとうございました!!!

-
Nanami
25-09-2024 05:32
楽しかったです。

-
Tomo
25-09-2024 05:27
(This user has no text comment.)

-
Mayu
25-09-2024 04:57
(This user has no text comment.)

-
Ann
25-09-2024 04:29
丁寧に教えてくれました。

-
TARO
25-09-2024 02:55
(This user has no text comment.)

-
Keiko
25-09-2024 02:27
(This user has no text comment.)