
-
Misaki
07-06-2019 06:28
色んな事を話して下さるので楽しいし、会話の勉強になりました。

-
Shun
07-06-2019 04:29
(This user has no text comment.)

-
yasu
06-06-2019 11:33
楽しくレッスンが受けられました。

-
Michiru
06-06-2019 10:28
QQE Basicsを受講しました。
考えて話す機会をたくさんくださるので
とても勉強になりました。
答えに詰まったり、拙い英語でも
きちんとフォローして
正しい答え方を教えてくれました。

-
Masa
06-06-2019 08:31
明るく、感じの良い先生でした。

-
Masa
06-06-2019 07:15
It was easy to understand the content in the lesson.
She taught me kindly.

-
Yumi
06-06-2019 07:11
What I like about her advantage that she gave me some questions several times.
I was really exciting and loved it.

-
Yumi
06-06-2019 06:57
She gave me some questions about the conversation phress.
I was happy to answer the qusetions.
Thank you so much.

-
Yumi
06-06-2019 06:53
She gave me a lot of time to speak about the topic picture.
I was enjoy. Thank you.

-
mimichan12
06-06-2019 06:29
とても感じが良く、チャットボックスをよく使い、間違いをきちんと指摘してくれる。発音もわかりやすい。