
-
Kucchi
05-09-2020 10:43
フリーカンバセーションで、台風について実体験から多くのことを聞き、熱を持って語る姿に、もっと話せるようになれたらと思いました。Thank you ever so much!

-
linda
02-09-2020 19:41
(This user has no text comment.)

-
Miyu
02-09-2020 09:31
雰囲気も明るくて、会話しやすかった。
初めてでも安心。

-
Alex
01-09-2020 08:31
(This user has no text comment.)

-
Marcelo
31-08-2020 08:34
She's friendly and funny. Thanks a lot. ☺

-
Marcelo
29-08-2020 20:04
She's great! Thanks.

-
Marcelo
29-08-2020 19:53
She's a great teacher. Thanks a lot!

-
Marcelo
29-08-2020 19:52
She's friendly and patient. She's a great teacher!

-
Dalma
27-08-2020 09:02
(This user has no text comment.)

-
Sachi
26-08-2020 22:57
(This user has no text comment.)