
-
Takako1
29-12-2020 08:29
I've met such a lovely teacher for the first time! She's very good at talking and I had a lot of fun with her!

-
Andy
29-12-2020 06:43
(This user has no text comment.)

-
Haru
28-12-2020 08:31
(This user has no text comment.)

-
Dawson
27-12-2020 09:56
(This user has no text comment.)

-
Tahara
26-12-2020 07:39
カランのレッスンを受けました。
とてもハキハキとしていて
スピード感もあってよかったです。
間違いもすぐに指摘して
直してくれたり、
レッスンの進め方も
とてもスムーズでした。

-
dikeyan
23-12-2020 09:42
(This user has no text comment.)

-
Aoshi
21-12-2020 21:18
(This user has no text comment.)

-
KYO
21-12-2020 10:07
(This user has no text comment.)

-
Kohsei
20-12-2020 09:27
thank you very much.
it was very good lesson.

-
seiyo
15-12-2020 10:10
(This user has no text comment.)