
-
Saegusa
30-04-2020 03:57
R.E.M.S 大変良い授業でした。

-
ziyuan
29-04-2020 10:55
这个老师超级棒!

-
orca
29-04-2020 09:35
丁寧に話してくれてとても分かりやすいです。
間違いも根気よく教えてくれます。

-
xuancheng
29-04-2020 06:55
(This user has no text comment.)

-
Saegusa
29-04-2020 03:26
R.E.M.S Good Teacher.

-
Manso
28-04-2020 11:31
(This user has no text comment.)

-
Mickey
28-04-2020 10:26
very good!

-
David
28-04-2020 09:57
(This user has no text comment.)

-
Wiwen
28-04-2020 07:56
good,verygood,very verygood

-
pengkai
27-04-2020 20:59
(This user has no text comment.)