
-
Yuika
11-01-2023 00:34
Thank you very much!!
I enjoyed your lesson today.
I want to lesson with you again!!

-
Lucas
10-01-2023 23:26
(This user has no text comment.)

-
Shoko
10-01-2023 02:27
(This user has no text comment.)

-
Anna
10-01-2023 01:30
(This user has no text comment.)

-
Lavender
09-01-2023 21:32
(This user has no text comment.)

-
Jason
09-01-2023 08:56
(This user has no text comment.)

-
Ai
09-01-2023 06:05
笑顔がきれいな先生でした。しつ問に合わない答えを言うと直してくれたのでよかったです。また受けたいです。

-
Yoko
09-01-2023 02:41
初めて受講しました。カラン4です。テンポもよく、要望も快く受け入れてくださいました。

-
Kay
09-01-2023 01:35
カラン2を受講しました。聞き取りやすい発音とテンポで心地よくレッスンを受けることができました。

-
Kanae
09-01-2023 01:33
ジェスチャーでクイズを
しくれたりしました。