
-
masa
16-10-2020 09:33
(This user has no text comment.)

-
Ai
16-10-2020 08:54
Fahima先生は二回目でしたが、前回と変わらずとても話しやすかったです。英語を話すスピードもこちらのレベルに合わせてくれ、単語の意味が分からないと伝えるとすぐに、スペルと意味を分かりやすい英語で説明をしてくれました。
相づちもうってくれるので、楽しくレッスンを受けることができ、気付くと25分経っている感じです❕間違いや、最適な表現方法も優しく教えてくれるので、一番いい先生だと思います。

-
rie
15-10-2020 01:00
カラン受講。スピードもよく、聞き取りやすかったです。こまかな冠詞のミスも見つけていただき、丁寧なレッスンでした。

-
Aya
14-10-2020 11:07
It was my first lesson. It was a lot of fun and I enjoyed it very much.

-
lehan
14-10-2020 09:05
(This user has no text comment.)

-
masa
10-10-2020 20:06
(This user has no text comment.)

-
Kousaku
09-10-2020 08:55
楽しくレッスンできました。

-
shun
08-10-2020 11:26
とても教え方が丁寧で、初めてのレッスンでしたが楽しく受講できました。またよろしくお願い致します。

-
Shiyori
07-10-2020 11:34
She is a great teacher!

-
Michelle
06-10-2020 04:26
The method that you teach is make me easily to understand and also friendly, but you speaks little faster that makes a several word that I don't understand. Please speak little bit slowly to make me understand. Thankyou🙏