
-
YUI
11-02-2021 04:41
It was fun!! Thank you for your lesson!

-
IROHA
10-02-2021 06:05
とても丁寧でした
単語の読み書きのレッスンがとても気に入りました

-
Aki
09-02-2021 04:38
予約が取りにくいのですが…毎回安心して受講できます。

-
Ai
08-02-2021 07:05
It was fun and effective to learn the language. Thank you so much.

-
Ryu
07-02-2021 08:46
(This user has no text comment.)

-
HIMARI
06-02-2021 06:09
(This user has no text comment.)

-
Yuki
06-02-2021 05:06
子供発音が間違えたところ何度もなおしてくれてとても優しいでした。

-
Atsu
06-02-2021 04:10
小学2年生の息子 初英語レッスンでした。緊張していましたが出来たらGoodとトロフィーを貰えて 途中からは笑顔が出てリラックスできました 先生の発音も聞き取りやすく子供も集中切れることなく30分短かったと言っていますので楽しかったようです

-
ICHIKA
06-02-2021 04:08
優しい先生で初回のスタートに適した先生でした。

-
Nao
05-02-2021 20:07
It was good time to understand my current English level. I was feeling to improve which word to use, when I discuss about new topic. and, I also feel improving pronunciation as well. I would like to improve one by one. Thanks.