
-
Jun
04-08-2020 09:59
Thank you for a great lesson and being so kind and friendly in the class. I hope to take your class again. see you soon!

-
Vladimir
04-08-2020 07:58
(This user has no text comment.)

-
Yuko
03-08-2020 09:41
(This user has no text comment.)

-
maga
03-08-2020 00:43
(This user has no text comment.)

-
Wednesday
31-07-2020 09:53
sweet teacher

-
Wednesday
31-07-2020 09:53
(This user has no text comment.)

-
Wednesday
28-07-2020 11:31
(This user has no text comment.)

-
Wednesday
27-07-2020 23:57
(This user has no text comment.)

-
Eriko
27-07-2020 23:31
カラン ステージ2受講。とても発音がきれいで、落ち着いた話し方の中、授業もサクサク進みました。

-
Seiko
27-07-2020 10:09
いつもCallanを受講しています。人柄、レッスンの質ともに、申し分ないです。