
-
Charles
04-03-2021 09:17
(This user has no text comment.)

-
Charles
04-03-2021 09:17
(This user has no text comment.)

-
Natsuo
04-03-2021 07:56
(This user has no text comment.)

-
lizhaofeng
02-03-2021 10:56
(This user has no text comment.)

-
kk
01-03-2021 02:01
カラン10を受講しました。スピードは遅めで流暢さにかける英語です。こちらの間違いも見逃しているのかほとんど指摘されません。

-
kardy
01-03-2021 00:03
(This user has no text comment.)

-
Bruno
28-02-2021 18:32
Excellent teacher

-
Yuji
28-02-2021 07:28
thanks for not making the class over.

-
airu
28-02-2021 04:22
初めての先生でしたが子供もよかったと言っていました。ありがとうございました。

-
Yuji
26-02-2021 09:54
I didn't argue about the given situations. Salamat! see you tomorrow.