
-
kenshin
12-12-2025 21:58
It was very good! Thank you very much.

-
kenshin
12-12-2025 21:28
とても優しい先生でした!間違っても丁寧に直してくれました。ありがとうございました!

-
Yusa
11-12-2025 22:58
(This user has no text comment.)

-
YUSHI
11-12-2025 21:56
(This user has no text comment.)

-
Toru
11-12-2025 20:59
一つ一つ丁寧に教えてくださったので、とても楽しく授業を受けることが出来ました。ありがとうございます!

-
Jack
11-12-2025 08:46
(This user has no text comment.)

-
YUSHI
10-12-2025 21:55
(This user has no text comment.)

-
Mako
10-12-2025 20:27
very easy to communicate

-
Yuta
10-12-2025 18:28
(This user has no text comment.)

-
shizuku
10-12-2025 06:31
楽しく会話してくれました!