
-
Wendy
18-11-2025 09:56
(This user has no text comment.)

-
Bake
18-11-2025 08:55
(This user has no text comment.)

-
Wendy
18-11-2025 08:25
(This user has no text comment.)

-
bosen
18-11-2025 07:55
(This user has no text comment.)

-
tiantian
18-11-2025 07:26
(This user has no text comment.)

-
Sumire
18-11-2025 06:44
I had a lot of fun taking the lessons.
Thank you for kindly calling out to me even when l made a mistake on a question. thank you for reading each
question one by one.Please come again next week.
とても楽しくレッスンを受ける事ができました。問題で間違えても優しく声をかけてくださりありがとうございました。そして問題文を一個一個読んでいただきありがとうございました。

-
Sumire
18-11-2025 06:26
とても優しく教えてくださりありがとうございました

-
Wendy
17-11-2025 10:02
(This user has no text comment.)

-
Wendy
17-11-2025 09:56
(This user has no text comment.)

-
stu
17-11-2025 09:26
(This user has no text comment.)