
-
Yuki
06-06-2025 08:56
(This user has no text comment.)

-
Millennia
06-06-2025 08:28
(This user has no text comment.)

-
Emily
06-06-2025 06:25
(This user has no text comment.)

-
Paulo Carvalho
05-06-2025 21:26
(This user has no text comment.)

-
Veid
05-06-2025 09:57
(This user has no text comment.)

-
yuhao
05-06-2025 08:55
(This user has no text comment.)

-
Tutu
05-06-2025 07:57
(This user has no text comment.)

-
Yuzuki
05-06-2025 07:33
(This user has no text comment.)

-
Yuzuki
05-06-2025 07:32
楽しいレッスン本当にありがとうございました。苦手だった英語が、だんだん好きになってきました。❤️これからも、よろしくお願いします🙇。
〜みんなへ〜Messen先生は、とても優しい先生でした。Thank you so much for the fun lesson. I used to be bad at English, but now I'm starting to like it. ❤️I look forward to working with you in the future🙇.
~To everyone~Mr. Messen was a very kind teacher.

-
Leo
04-06-2025 09:26
(This user has no text comment.)