
-
Cathy
15-03-2025 09:56
(This user has no text comment.)

-
Bessie
14-03-2025 09:56
Th feu s

-
Andy
14-03-2025 06:56
(This user has no text comment.)

-
Moto
14-03-2025 05:29
I enjoyed your lesson. Thank you so much!!

-
Marcio
13-03-2025 14:18
(This user has no text comment.)

-
Marcio
13-03-2025 14:18
(This user has no text comment.)

-
Moto
13-03-2025 07:00
スムーズに進行していただきうれしいでした。
Thank you so much!!! See you!!

-
Bessie
12-03-2025 09:56
(This user has no text comment.)

-
Deygles
11-03-2025 12:59
(This user has no text comment.)

-
Momi
11-03-2025 11:30
毎回、やさしいがいいテンポでレッスンを進めてくれます。カランメソッドで受けましたが、その都度オッケーサインを出して励ましてくれるので頑張って出来ます。