
-
Uezy
03-10-2025 06:26
(This user has no text comment.)

-
Hayden
02-10-2025 10:26
goodddddd

-
KANATO
02-10-2025 09:56
(This user has no text comment.)

-
shou
02-10-2025 07:32
面白くて楽しくなる。

-
youjinhong
01-10-2025 12:25
(This user has no text comment.)

-
Eason
30-09-2025 10:26
(This user has no text comment.)

-
boris
30-09-2025 09:26
(This user has no text comment.)

-
Tom
29-09-2025 08:25
we are all the same

-
kanade
28-09-2025 06:31
初めてのレッスンで、聞き取れない英語も多かったですが、笑顔で進行していただけて、楽しく受講できました。

-
ada
27-09-2025 08:22
迟到早下课。