
-
Mael
28-12-2020 07:31
(This user has no text comment.)

-
T
24-12-2020 15:56
(This user has no text comment.)

-
Aki
22-12-2020 19:30
(This user has no text comment.)

-
Ryo
20-12-2020 09:14
It was my first QQ English class lesson. Thank you very much for your helpful. I will continue to lean English.

-
Mael
18-12-2020 02:06
(This user has no text comment.)

-
Mael
18-12-2020 02:06
(This user has no text comment.)

-
KEITA
17-12-2020 19:12
カランメソッドも体験してみたい

-
Ryu
17-12-2020 18:21
わかりやすく、子どもが話せるまでまってくれた。

-
Erika
17-12-2020 07:42
(This user has no text comment.)

-
HANA
16-12-2020 21:00
常に笑顔で対応してくれて、間違いもきちんと修正してくれ終始楽しい授業でした。