
-
Eiichi
01-06-2022 06:07
(This user has no text comment.)

-
KJ
30-05-2022 11:32
(This user has no text comment.)

-
yuito
30-05-2022 10:01
明るくて楽しい話題をふってくれるので息子もとても楽しそうでした。またよろしくお願いします。

-
Linda lam
29-05-2022 00:08
(This user has no text comment.)

-
noriko
27-05-2022 01:10
She was a very kind and good teacher.so that was a great time. I enjoyed learning English.

-
Rena
26-05-2022 23:32
I enjoy talking so much.
I want to talk with you.
See you next time!

-
Taiga
26-05-2022 06:56
とても優しかったです
初めてのレッスンで緊張していたけれどすぐに打ち解けて楽しんでいました
レッスン後のコメントも嬉しかった様です。ありがとうございました。

-
MAYA
26-05-2022 06:05
とても楽しい授業でした

-
Nancyc
26-05-2022 01:37
(This user has no text comment.)

-
Ai
24-05-2022 10:13
レベルチェックをしていただきました。発音も綺麗で勉強になりました。終始明るく笑顔で接してくださったので安心して授業を受けることができました。