
-
Joyce
13-11-2025 07:27
(This user has no text comment.)

-
Dora
13-11-2025 06:55
(This user has no text comment.)

-
Chika
12-11-2025 13:12
ちょっと早口でしたが、にこやかで明るい雰囲気の先生でした。

-
Lin
12-11-2025 09:26
Dad wanted to win a teddy, how could he get it ?

-
Annie
12-11-2025 08:56
(This user has no text comment.)

-
Davi
11-11-2025 12:34
:)

-
Xinglang
11-11-2025 08:56
(This user has no text comment.)

-
Masa
11-11-2025 08:09
REMS. 明るく、双方向性のあるレッスンでした。よい先生です。

-
REIKO
11-11-2025 07:38
質問にわかりやすく答えてくださりよかったです。また先生のレッスンを受けたいです。

-
zaozao
11-11-2025 06:55
(This user has no text comment.)