
-
Marx
24-02-2018 14:40
(This user has no text comment.)

-
Colin
21-02-2018 00:30
(This user has no text comment.)

-
Delanno
19-02-2018 19:52
Professor simpático e didático

-
Barb_Ramos
02-02-2018 19:14
Mr. Dirkim is very patient and he explains every word with calm.
He´s very jolly too.

-
Eric
30-12-2017 03:12
(This user has no text comment.)

-
Sayaka Takamori
28-12-2017 19:29
文法的な誤りが複数回あり。
感じは良いが、教師としての能力に問題あり。

-
Claudio
20-12-2017 19:03
(This user has no text comment.)

-
Frank
20-12-2017 07:46
(This user has no text comment.)

-
Fumiko
09-12-2017 03:02
QQEベーシック受講。
よく笑って、冗談とかも挟んでくれる先生。
雰囲気はすごくいい。
文法の説明はめっちゃ普通。期待してたより普通。
楽しくやりたいときはいいと思う。

-
Lisa
07-12-2017 22:58
Dirkim is very approachable and exerts himself to make new words easy to understand in class. Nice job!