
-
tomo
18-11-2017 11:26
明るくてとても良い先生です。

-
Ryo
16-09-2017 12:01
(This user has no text comment.)

-
Yoshihiko Oinuma
10-09-2017 22:00
(This user has no text comment.)

-
Jandro
10-09-2017 10:41
(This user has no text comment.)

-
Chiharu
12-06-2017 10:31
(This user has no text comment.)

-
Eri
10-06-2017 08:33
日常英会話。
ホワイトボードにネコの絵が描いてあって、かわいいですねと伝えると、「次の時間の準備です。」とニッコリ。
優しさがあふれる明るい先生。

-
Karen Lopes Almeida
06-06-2017 21:07
(This user has no text comment.)

-
Kakeru
06-06-2017 08:34
とても楽しい先生でした。
又受けたいです。

-
Yomi
01-06-2017 11:27
(This user has no text comment.)

-
Renato
29-05-2017 20:24
Very good teacher. I like the way and how the Teacher correct me on my class.