
-
Yuki
08-08-2019 10:22
Teacher Apechi is one of the best teachers in QQE I've ever seen.
She is very eager to teach English.
She always points out and correct my mistakes appropriately. And then she gives me a polite explanation. That motivates me.
I appreciate her attitude as a professional sincerely .
Thank you so much.

-
Yuki
07-08-2019 11:45
(This user has no text comment.)

-
Claudio
05-08-2019 16:04
(This user has no text comment.)

-
Eva
05-08-2019 10:28
发言标准,上课节奏不错

-
Yuki
25-07-2019 10:00
(This user has no text comment.)

-
Shu
22-07-2019 11:57
5の評点を入れたのは初めて。他の人も書かれていますが、そのとおりです。QQやっていて初めてこんなに良い先生もいらっしゃるのだなと思いました。カランでないほうがより良さが出るんだろうなと思いつつ、今はカランをやっているのでカラン受講。たまたま検索して出てきた先生ですが、おそらくそんなラッキーなことは今後ないんだろうなぁと思いました。運が良かったです。

-
Sugi
22-07-2019 10:27
最高の先生です

-
jessie
22-07-2019 08:56
(This user has no text comment.)

-
Meiko
20-07-2019 21:46
カラン3受講。素晴らしい先生です。落ち着いた雰囲気で威圧感無くミスをしっかり指摘してくれます。予約が取れないのは私も納得です。

-
Nono
20-07-2019 05:57
カラン6を受講しました。笑顔が素敵な先生です。話すのは速く流ちょうなのですが、うまくできなくても全く威圧感がありません。もとがんばらなくちゃ、と思わせてくださる先生です。