
-
Yuki
16-09-2024 20:28
(This user has no text comment.)

-
psalm
14-09-2024 21:56
明るい先生なので、リラックスして授業を受けれます。

-
hiro
14-09-2024 21:00
I had good time thank you for teach!

-
Kazu
13-09-2024 20:57
(This user has no text comment.)

-
Rodrigo
13-09-2024 19:28
(This user has no text comment.)

-
peco
12-09-2024 20:27
楽しい雰囲気でレッスンできました!最初は聞き取りづらいかな?と思いましたが、特に問題なくスムーズな授業でした⭐️ありがとうございました

-
Kayo
12-09-2024 19:55
(This user has no text comment.)

-
rie
11-09-2024 20:55
(This user has no text comment.)

-
Kate
11-09-2024 20:25
聞き取りにくかったです

-
Hinaco
11-09-2024 19:59
教えるのが慣れてなかったです