
-
Naoki
08-08-2020 08:57
(This user has no text comment.)

-
Naoki
04-08-2020 09:32
(This user has no text comment.)

-
Naoki
03-08-2020 22:19
(This user has no text comment.)

-
Jun
03-08-2020 10:03
Thank you for a great lesson and being so kind and friendly in the class. I hope to take your class again. see you soon!

-
Naoki
02-08-2020 21:27
REMS受講。非常に雰囲気良く、テンポ良く、発音良く、満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
Daiki
01-08-2020 20:28
(This user has no text comment.)

-
Yuko
29-07-2020 09:02
スピーディで楽しいレッスンでした。また受けたいです。ありがとうございました。

-
Hisa
28-07-2020 21:59
発音もきれいでやさしく素晴らしい先生です。こちらのやる気を引き出してくれます。

-
Naoki
27-07-2020 08:58
(This user has no text comment.)

-
Aya
26-07-2020 09:59
(This user has no text comment.)