
-
Koji
11-04-2023 20:30
It would be great if she explains in another way.

-
Sara
11-04-2023 10:00
丁寧で優しい先生でした

-
Kou
11-04-2023 00:57
(This user has no text comment.)

-
Chie
10-04-2023 22:01
日常英会話受講。
笑顔で、いい雰囲気を作ろうとして下さっているのは感じました。
describing picturesのAをやっている最中に通信が途切れ、再開した時に「Aは以上です。」と言ったつもりが、そのページが全部終わったことにされ、次に進んでしまったのは残念でした。
やはりベテランの先生に比べると空白の時間が多かったです。

-
Ichika
10-04-2023 03:27
(This user has no text comment.)

-
Gasper
10-04-2023 02:55
(This user has no text comment.)

-
NANA
10-04-2023 01:27
ありがとうございました♪

-
ko
09-04-2023 20:26
(This user has no text comment.)

-
Risa
09-04-2023 06:00
(This user has no text comment.)

-
MIYA
08-04-2023 19:33
Teacher Leticia, your voice sounds comfortable for me, I like it. I want to see you again, thank you.