
-
Hazuki
13-11-2022 06:56
(This user has no text comment.)

-
Risa
12-11-2022 21:34
とても優しく楽しいレッスンでした。とてもよく褒めてくれて1センテンスできるたびにご褒美のステッカーを送ってくれます。娘がうれしそうでした。またお願いしたいです。

-
Momoko
12-11-2022 09:06
Good teacher Good pronounce so kind and so cute I will reserve again

-
Momoko
12-11-2022 09:05
so Good teacher!so kind and so good pronounce .Iwill reserve again

-
Andy
11-11-2022 20:56
(This user has no text comment.)

-
yuna
11-11-2022 09:01
子供が楽しめるように努めて下さいました。

-
Erena
11-11-2022 06:28
たのしく教えてくれてありがとうございます。

-
MIYA
11-11-2022 06:08
(This user has no text comment.)

-
Annie
10-11-2022 23:03
(This user has no text comment.)

-
Sean
10-11-2022 22:21
(This user has no text comment.)