
-
fuchan
04-09-2025 09:57
(This user has no text comment.)

-
fuchan
04-09-2025 09:26
(This user has no text comment.)

-
Yuri
04-09-2025 09:04
Thank you so much for this lessons !! Your lessons are fun!!
See you next class!!

-
Ryoko
04-09-2025 08:32
REMSを受講。
久しぶりに先生のレッスンを受けましたが、相変わらず発音が綺麗でとても聴き取りやすかったです。
指導も丁寧で、笑顔を絶やさずとても素敵な先生です。

-
bajin
03-09-2025 09:28
(This user has no text comment.)

-
Kenken
03-09-2025 08:57
(This user has no text comment.)

-
NATHAN
03-09-2025 07:27
(This user has no text comment.)

-
Max
02-09-2025 10:26
特别好

-
Laura
02-09-2025 09:27
(This user has no text comment.)

-
Ayanyann
02-09-2025 07:56
とても優しく教えてくださったので良かったです。またこの先生に習いたいです♪