
-
Nancy
19-06-2024 08:34
(This user has no text comment.)

-
Yuuta
18-06-2024 02:56
(This user has no text comment.)

-
mari
18-06-2024 02:13
優しくてとてもレッスンがしやすい先生でした!

-
mie
18-06-2024 01:59
1日2レッスン受けましたが、時間過ぎても区切りが良いところまで教えてくれる素敵な先生でした☺️

-
mie
18-06-2024 01:58
優しい♡娘のペースに合わせてレッスンしてくれる可愛い先生でした😊

-
Mami
18-06-2024 01:56
(This user has no text comment.)

-
Yuki
16-06-2024 23:57
(This user has no text comment.)

-
Hina
15-06-2024 23:28
(This user has no text comment.)

-
Nabe
15-06-2024 02:38
Thank you so much for today’s lesson.
I had a very good time to have a chat about my tour guide.
And I’m glad to speak English relatively well.
Im looking forward to next lesson.

-
Ringochan
15-06-2024 01:35
カランStage12受講。
最後までリーディングを聞いていただき感謝!!
丁寧に発音指導もしていただきとても優しい先生です。