
-
Haruka
18-01-2024 02:04
(This user has no text comment.)

-
Yukii
17-01-2024 19:28
発音がキレイです。
真面目に進めてくれます。
他の先生に比べると笑顔が少ないかなという印象でしたが、
指摘もしっかり指導してくれます。

-
JUNKO
16-01-2024 12:45
R.E.M.S受講しました。冒頭アイスブレイクも含めつつ、レッスンはさくさくスムーズにと進みました。優しい先生です。

-
Jun
16-01-2024 02:31
Thank you for listening to my poor English!
I am learning a great deal from your many questions!
I look forward to your lesson.

-
Claire
16-01-2024 01:26
(This user has no text comment.)

-
sugi
15-01-2024 23:37
(This user has no text comment.)

-
Toshi
15-01-2024 10:52
(This user has no text comment.)

-
Henry
15-01-2024 01:56
(This user has no text comment.)

-
doudou
15-01-2024 01:27
(This user has no text comment.)

-
Yuto
14-01-2024 19:56
(This user has no text comment.)